Ik heb een klacht

Klacht indienen

Heeft u een klacht? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken.

Online (voor reizigers van Avan)

Vanaf 1 maart 2025 hebben wij een nieuw klachtenregistratiesysteem waarvoor u als reiziger inloggegevens heeft ontvangen als uw emailadres bij ons bekend is. Via onderstaande knop kunt u dan direct online uw klacht indienen:

Online een klacht indienen

Meer informatie vindt u in onze nieuwsbrief over het klachtenregistratiesysteem.

Geen inloggegevens

Bent uw zelf reiziger of reist uw kind met Avan en heeft u geen inloggegevens ontvangen? Kijk dan eerst even in uw spambox. Toch niets ontvangen of heeft u nog geen emailadres aan ons of de gemeente doorgegeven? Laat het ons even weten via ons contactformulier en geef dan meteen het (juiste) emailadres door. U ontvangt dan binnen enkele werkdagen een reactie met (nieuwe) inloggegevens.
Mocht u wel al een klacht willen indienen, dan kunt u dat telefonisch doen via onderstaand telefoonnummer of de klacht per post indienen.

Bent u of uw kind geen reiziger van Avan, maar heeft u wel een klacht? Dan kunt u deze telefonisch of per post indienen, zie voor meer informatie hieronder.

Telefonisch of per post

U kunt uw klacht ook telefonisch of per post indienen, dat kan op onderstaande wijzen:

  1. Bel ons via 088 - 200 41 95 (gebruikelijke belkosten).
  2. Dien uw klacht per post in. Verstuur uw klacht naar Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal. Dit kan ook via een klantreactiekaart. Deze liggen in de  taxi's. 

Heeft u een klantnummer? Houd deze bij de hand, want dan kunnen we u beter helpen. U ontvangt een reactie per e-mail of per post. Wilt u uw reactie per e-mail ontvangen? Check dan voor de zekerheid ook uw spambox!

Klachtenregeling

De klachtenregeling is een document waarin we uitleggen hoe het gaat als u een klacht indient. Dit document kunt u downloaden en doorlezen als u daar meer over wilt weten.