Ik heb een klacht
Klacht indienen
Heeft u een klacht? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken.
Online (voor reizigers van Avan)
Vanaf 1 maart 2025 hebben wij een nieuw klachtenregistratiesysteem waarvoor u als reiziger inloggegevens heeft ontvangen als uw emailadres bij ons bekend is. Via onderstaande knop kunt u dan direct online uw klacht indienen:
Meer informatie vindt u in onze nieuwsbrief over het klachtenregistratiesysteem.
Geen inloggegevens
Bent uw zelf reiziger of reist uw kind met Avan en heeft u geen inloggegevens ontvangen? Kijk dan eerst even in uw spambox. Toch niets ontvangen of heeft u nog geen emailadres aan ons of de gemeente doorgegeven? Laat het ons even weten via ons contactformulier en geef dan meteen het (juiste) emailadres door. U ontvangt dan binnen enkele werkdagen een reactie met (nieuwe) inloggegevens.
Mocht u wel al een klacht willen indienen, dan kunt u dat telefonisch doen via onderstaand telefoonnummer of de klacht per post indienen.
Bent u of uw kind geen reiziger van Avan, maar heeft u wel een klacht? Dan kunt u deze telefonisch of per post indienen, zie voor meer informatie hieronder.
Telefonisch of per post
U kunt uw klacht ook telefonisch of per post indienen, dat kan op onderstaande wijzen:
- Bel ons via 088 - 200 41 95 (gebruikelijke belkosten).
- Dien uw klacht per post in. Verstuur uw klacht naar Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal. Dit kan ook via een klantreactiekaart. Deze liggen in de taxi's.
Heeft u een klantnummer? Houd deze bij de hand, want dan kunnen we u beter helpen. U ontvangt een reactie per e-mail of per post. Wilt u uw reactie per e-mail ontvangen? Check dan voor de zekerheid ook uw spambox!
Klachtenregeling
De klachtenregeling is een document waarin we uitleggen hoe het gaat als u een klacht indient. Dit document kunt u downloaden en doorlezen als u daar meer over wilt weten.