Automatisch ritten annuleren na loosmelding

Loosmelding

Heeft u uw rit niet geannuleerd en komt de chauffeur voor niets voorrijden, dan heet dit een loosmelding. Voor een loosmelding maakt zowel de vervoerder als de gemeente kosten. Vaak is de middagrit niet nodig, wanneer de heenrit loos is gemeld. Daarom zal per 1 oktober de retourrit automatisch geannuleerd worden wanneer de heenrit een loosmelding betreft. 

Let op: is uw heenrit loosgemeld, maar is de retourrit toch nodig? Boek uw rit dan opnieuw via het online boekingsportaal of telefonisch via 0900 - 734 46 82 (2,8 cent per minuut + 9,5 cent starttarief + gebruikelijke belkosten).

Twee uur vooraanmeldtijd

Op dit moment kunt u tot uiterlijk 2 uur van tevoren uw rit boeken, zowel telefonisch als online. Dit heeft ermee te maken dat het aantal ritten in de afgelopen periode sneller zijn toegenomen dan verwacht. Wij verzoeken u daarom vriendelijk indien mogelijk uw taxirit met Avan minimaal één dag van tevoren te boeken. Zo kan het taxibedrijf nog beter regelen dat uw rit op tijd wordt uitgevoerd.

Annuleer uw rit op tijd

U kunt uw rit gemakkelijk zelf annuleren via het online boekingsportaal. Heeft u nog geen toegang tot het boekingsportaal? Geef dan uw e-mailadres door via de klantenservice of door te mailen naar avan@dvg.nl.  Ook kunt u uw rit annuleren via de reserveringslijn:  0900 - 734 46 82.