Nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers

Bekijk hier de nieuwsbrief Avan WMO wijzigen telefoonnummers, oktober 2024. 

Hieronder leest u de losse tekst uit deze nieuwsbrief: 

Avan wijzigt telefoonnummers

Avan is sinds medio augustus te bereiken onder de volgende nummers:
· Reserveren: 088 - 200 41 00
· Klantenservice: 088 – 200 41 30
· Klachtenlijn: 088 – 200 41 95
· Geen vervoer na 30 min: 088 – 200 41 45


We willen u graag op de hoogte brengen van deze wijziging, zodat u ons ook in de toekomst gemakkelijk
kunt bereiken voor het boeken van ritten of het indienen van een klacht.
De 0900-nummers en het 0800-nummer vervallen per 1 december 2024 en vanaf dat moment is Avan
uitsluitend bereikbaar via de 088-nummers.


Voor deze telefoonnummers worden geen extra kosten in rekening gebracht; u betaalt alleen de
gebruikelijke belkosten die afhankelijk zijn van de afspraken met uw telefoonprovider.
In de komende weken ontvangt u op uw huisadres een nieuwe vervoerspas met daarop de nieuwe
telefoonnummers. Ons advies is om nu meteen de nieuwe telefoonnummers te gaan gebruiken en deze
alvast te programmeren in uw telefoon.


Via ons nieuwe telefoonnummer kunt u, net als voorheen, eenvoudig uw rit boeken. Dit kan overigens
ook via de AVAN-app.

Klachten indienen

Als u een klacht wilt indienen, kan dat via ons nieuwe telefoonnummer. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur. Daarnaast kun u uw klacht ook schriftelijk indienen of via ons online klachtenformulier op onze website: www.avanvervoer.nl. 

Voor het indienen van een klacht heeft u de volgende gegevens nodig: 

  • klantnummer (te vinden op uw pas);
  • geboortedatum

Automatische incasso nu ook te regelen via de Avan-app!

Maakt u al gebruik van onze handige functie binnen de Avan boekingsapp? Het is voor klanten voortaan
mogelijk om via de app de automatische incasso te regelen. De eerste klanten hebben reeds zeer
enthousiast gebruik gemaakt van deze functie.

Binnen uw eigen Avan-account
kunt u de
incassofunctie makkelijk
selecteren. Via “Mijn
account” selecteert u
eenvoudig “incasso
machtigings formulier” en
de app doet de rest.


Wat zijn de voordelen?


Geen gedoe
Geen papieren
administratieve rompslomp
meer; u hoeft niets uit te
printen of op te sturen. 

 

Veilig

Als klant hoeft u geen
betaalpas of contant geld op
zak te hebben wat zorgt
voor een veilig gevoel.
Handig
Het is tijdbesparend omdat u
alleen uw Avan-kaart aan de
chauffeur laat zien.


Makkelijk
De verwerkingstijd is korter
en u ontvangt een
specificatie van de gereden
ritten.

Kortom, alles digitaal en
overzichtelijk! U kunt met
een gerust hart aan uw reis
beginnen.
Heeft u hulp nodig?
U kunt altijd een mail
sturen naar
incassoavan@dvg.nl.