Nieuwsbrief Nieuw klachtenregistratiesysteem
Bekijk hier de nieuwsbrief Nieuw klachtenregistratiesysteem, februari 2025. Hieronder leest u de losse tekst uit deze nieuwsbrief:
Vanaf 1 maart aanstaande maakt Avan gebruik van een nieuw klachtenregistratiesysteem, waarmee u eenvoudig online uw klacht kunt indienen. Hiervoor ontvangt u in de komende dagen een mail van avanmail@smartwheels.nl, met daarin de inloggegevens die u nodig heeft om in te loggen in het klachtenregistratiesysteem.
Hoe werkt het?
Ga naar de pagina Ik heb een klacht
Daar ziet u een groene button met "Online een klacht indienen"
Door daarop te klikken komt u in een inlogscherm. Met de nog te ontvangen inloggegevens kunt u in twee stappen inloggen in het klachtenregistratiesysteem.
Stap 1: U vult uw emailadres en uw ontvangen wachtwoord in, deze staan in de ontvangen email.
Stap 2: U ontvangt een verificatiecode per mail en deze vult u in bij: “Voer hier de ontvangen code in.”
Nu bent u ingelogd en kunt u een klacht indienen.
U klikt bovenin op de knop Incident melden. Dan kiest u de rit waarover u een klacht wilt melden of als het een algemene klacht is voor “een voorval dat geen betrekking heeft op een rit”. Dan kiest u voor “Ga verder”. U kunt dan in uw eigen woorden aangeven waar de klacht over gaat. Om het proces af te ronden klikt u op verzenden.
Mocht het niet lukken, klik na het inloggen op de knop “Help” rechtsboven in het scherm voor uitleg of kijk op de website van Avan.
U kunt de klacht ook telefonisch indienen via 088 - 200 41 95 (gebruikelijke belkosten). We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur. U kunt dan tijdens het gesprek ook aangeven als het inloggen niet is gelukt. Of u maakt hiervan een melding via het contactformulier op de website van Avan.